Pages

14 Apr 2015

Montel is Comel ^^

Assalamualaikum......

Bosannya.......

Kerja dah siap.....

Tapi............

JH tak tahu nak buat ap............


Tengah godek2 pendrive....Jumpa laaaaa Makhluk halus ni...... hehe

So baca molek deyh ayat dia tu.......haha....

Betapa specialnye menjadi orang yang 'comel' nieh.....

"Don't be afraid of a few extra pouns. Fat people are harder to kidnap."

So JH bersyukur sebab JH badan berisi...yeahh!! 

So......

JH xsenang kena kidnap....haha.....

siapa2 yang ada pakwe makwe somi isteri bdn comel tu..kene bersyukur byk2...sebab xmudah kena kidnap dengan orang lain....

hehehehehhehe.... Jangan marah......

Kadang2 tu xfhm dengan sesetengah orang.... why nak upsad dengan badan yang 'comel' tu? yela..maybe yang terlampau comel tu akan upsat tu xbole nak cakap apa la...tapi kadang2 yang kurus pun masih kata badan sendiri 'comel' ap kes??

JH kalau dapat badan macam yang sederhana pun dah bersyukur..... huhuhuhu.....

tau tak nak kurus tu susah nak gemuk tu senang.....

HMMMMM....

tapi nasib baik kehadiran dia menyedarkan JH......terima kasih sayang......sentiasa ada untuk JH.... sentiasa support time JH tgah stresskan badan 'comel' JH ni.....

Nak diet tak kasi...so kenelah maintain cmni....... nnt kalau dah dapat anak....lagilah kena jaga...

AIYAKKKKK..... hahahahha

HIDUP BADAN 'COMEL'!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...