Pages

19 Aug 2015

A thought comes with a feel


Assalamualaikum...MORNING semua.........

Tak tahu apa yang nak dikongsikan..hurmmm....... tapikan tadi terfikir nak mencari quotes. So kebetulan i've found this. Macam ada kaitan dengan JH sedikit. TAK! Actually yang ni JH percaya berlaku pada semua orang.

Yelah...kita hidup ni dikelilingi orang. Dan orang yang mengelilingi kita ni ada berbagai jenis.

                                                           Ada yang hati busuk. 

                                                            Ada yang pendengki
                                                         
                                                          Ada yang suka bergosip

                           Ada yang jenis suka jaga tepi kain orang. Samalah dengan gosip

                                              Ada yang jenis cepat SENTAP/SENSITIVE

                                 Ada pula yang jenis salah dia tak nampak salah kita nampak aje.

Jadi, bagi orang yang macam ni. Pleaselah...move on. Muhasabah diri. Janganlah selfish..... Gara2 sikap macam nilah boleh merosakkan sesebuah hubungan. Sama juga macam kita ber'kapel'/berkahwin. Kalau ada yang ego sama ego, cemburu sama cemburu, Baran sama baran. Apa yang jadi??? Hurmmmmmm.... Bangunan KLCC pun boleh runtuh tau.


Sejak JH berhadapan dengan manusia camni....... hati ni pun dah semakin kebal. Apa pun dah tak terasa. Cuma mampu melihat dan senyum dari jauh. Mata ni pun dah tak lalu nak tengok apa yang ada di FB tuh. 

Ingat, korang seksa orang dengan cara macam ni. Hidup korang pun tak tenang sebenarnya. Sentiasa berfikiran negatif. Kan sakit macam tu. haishhh...... takpelah... JH pun dah tak tahu nak cakap apa lagi. Sedih memikirkan apa yang telah terjadi. Semoga dia berubah itu saja yang ada dalam doa JH. AMINN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...