Pages

20 Aug 2015

APTB

Assalamualaikum......

Morning semua..... today i'm going to make my self have a positive thinking!! hahaha

Semalam tengah bosan..bosan kerja dah siap...JH saje je buat benda yang tak berfaedah. Jap nak share dgn korang.
Pertemuan Adam Hawa

haha...Sorrylah tak lawa...lepas tu hero and heroinnya cilok google jek,....hahahahha...... Teruknya JH.

Btw...JH teringin nak share sesuatu. Dalam banyak2 novel JH pernah buatlahkan..tapi separuh jalan je yang lain tu..... JH paling suka novel ni..tak tahu kenapa terasa macam ada aura. hohoho......
Tak dela..... sebenarnya.... novel ni ada berpandukan pada kisah hidup sikit2......


Tapi yang gambar pilot tuh ensem kan!! hahahah.. *Gatal mata sat*. 

JH nak kongsi sikitlah apa yang bermain di minda JH.

Dalam banyak2 perwatakkan... JH paling suka watak Irham. Sebab dalam cerita ni... Irham ni seorang yang walaupun dia pilot...walaupun dia dikelilingi beribu orang pramugari cantik! tetapi...prinsip dia hanya satu je.... isteri tetap isteri..isteri hanya satu...dan yang satu itulah akan menjadi isteri dan juga mummy kepada anak-anaknya nanti. Irham suke benda yang boleh menarik hati dia. Dia seorang yang cepat marah tapi coolnya sekejap. Membebel pun kalah mak nenek tetapi dia seorang yang penyayang dalam diam. Kalau nak tahu maksud penyayang dalam diam, tunggu kemunculan novel seterusnya.

Zara- She is an obedient daughter even though she'd made a lot of problems. Dia pensetia dan mudah menyayangi sesuatu walaupun benda itu adalah objek. Panas baran mewarisi sikap atoknya tetapi seorang pendendam. Namun, Zara cepat akur dengan kata-kata sekiranya perkara itu masuk dek akalnya. Namun kerana sikap Zara yang ego itu hampir menyebabkan dia kehilangan sesuatu yang berharga dalam hidup.

Hafrez - He is a good son to both his parents. Hafrez ni seorang yang mudah mengalah namun semangatnya tak cepat pudar. Apa yang Hafrez tahu, Zara adalah hidupnya dan dengan Zara juga dia akan nikahi. Musuh utama dia adalah diri dia sendiri kerana kesilapan yang telah dia lakukan jugalah menyebabkan dia kehilangan Zara.

Okay cun! setakat itu je karangan buruk JH yang mampu JH lakarkan. hehehe ....Kalau tak okay bagitahu lah..tak pun share komen ye!! heheheh..mekaceh uolsssss!!!!!!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...