Pages

21 May 2016

Kebetulan kot

Hai

              Harini cuti, korang buat apa je? Kalau jh, macam biasa kemas rumah , mop lantai semua. Oh! btw, tengok cerita akadku yang terakhir. Lakonan Amar Bahrin dengan Tiz Zaqyah yang cantik comel tu. Haaa lari dari tajuk sikit dah ni.

                          


          Btw nak tanya, pernah dengar tak dunia novel dengan dunia realiti kita sebenarnya takde beza? Korang rasa boleh terima ke kata-kata ni? Punca Jh cakap camni sebab, ritu adik Jh cerita lect dia kata " Korang jangan tak tahu, dunia kita dan novel takde beza, yang bezanya dia dalam tulisan dan kita realiti." So, tengah kyusuk tengok cerita akadku tiba2 rasa semacam dengan perangai Irham tu. Nak tahu kenapa? Eh! Cut if off. Kalau korang setuju tak dengan apa yang Jh postkan ni? 

            Kalau ada yang alami kononnya nak sama dengan dunia novel cuba sharekan dengan Jh. Boleh kita kongsi cerita ramai2. Nanti Jh plak akan cerita Jh punyer nanti. Kuikuikui... Jh pun nak jugaklah! hehe...

 Okay. So Long!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...