Pages

23 May 2016

Sabar dan terus bersabar

Hai
         Teringat something. Kira perbualan jugelh. Perbualan yang diakhiri dengan rasa marah dan geram.
Aku : Semalam time aku balik keje nyaris2 aku nak excident.
adik : .....
Aku : aku nak excident pun sebb kau.
Adik : ....
Terasa amarah memuncak. Tapi. SABAR!
Aku : aku dah elok2 speed dekat kaki bukit nak naik atas dah tukar gear tiga tiba2 aku nampak kau muncul. Terkejut aku! Baru aku teringat sebenarnya kau dekat rumah.
Adik : ............
Nak marah! Dia diam terus buat bodoh je.Okeh ni tak boleh sabar dah!
                               
                                
Inilah 'adik' yang buat toya time aku tengah menyebang.
Sebuk bersih diri. Rasa nak lempang.
Tapi, takut tak comel dah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...